How to Use Rekhta.org


ریختہ کو کیسے استعمال کریں

ہم ریختہ ویب سائٹ پر آپ کا استقبال کرتے ہیں
ریختہ ویب سائٹ اردو،دیوناگری اور رومن رسم الخط میں لانچ ہونے والی شعر وادب کے حوالے سے دنیا کی سب سے بڑی ویب سائٹ ہے۔اس ویب سائٹ پر آپ شاعروں کا کلام پڑھ سکتے ہیں، ان کے حالات زندگی جان سکتے ہیں، اپنی پسند اور موقع کے اعتبار سے شعروں کو تلاش کرسکتے ہیں۔اردو کی سینکڑوں کتابیں پڑھ سکتے ہیں،غزلوں کو شاعروں کی اپنی یا کسی ماہر اردو زبان کی آواز میں سن سکتے ہیں، شعر میں استعمال ہونے والے ہر لفظ کا معنی آسانی سے جان سکتے ہیں اور یوٹیوب ویڈیوز کا لطف حاصل کرسکتے ہیں۔اس کے علاوہ آپ نئے اور contemporaryشاعروں کے وہ ویڈیوز بھی دیکھ سکتے ہیں جو ریختہ نے اپنے اسٹوڈیو میں تیار کیے ہیں۔
ریختہ ویب سائٹ پر آپ کسی بھی ایسے شاعر یا شعر کو بہت آسانی سے تلاش کرسکتے ہیں
مثال کے طور اگر آپ ریختہ کے سرچ آپشن میں غالب لکھیں گے ،تو آپ کو اس کی کوئی ضرورت نہیں ہے کہ آپ اسے رومن میںghalibہی لکھیں،اگر galibیاgaalibبھی لکھتے ہیں تب بھی آپ کے سامنے دوشاعروں کے نام آجائیں گے
غالب ایاز
اور
غالب مرزا اسد اللہ خاں
اب آپ غالب مرزا اسداللہ خاں پر کلک کرکے غالب کے صفحے تک پہنچ سکتے ہیں
اسی طرح کوئی شعر، جسے آپ مدت سے ڈھونڈ رہے ہوں اور وہ آپ کو اس کے actual textکے ساتھ یاد نہ ہو۔مثال کے طور پر اگر آپ غالب کے شعر ’یہ نہ تھی ہماری قسمت ‘ کو ریختہ پر تلاش کرنا چاہتے ہیں اور وہ آپ کو صحیح طور پر یاد نہیں ہے،کہیں درمیان سے یاد ہے،تب بھی بڑی آسانی سے تلاش کرسکتے ہیں۔اس کے لیے آپ کو وہ الفاظ ریختہ کے سرچ آپشن میں لکھنے ہونگے جو کہ آپ کو یاد ہیں،مثال کے طور پر آپ کو اس وقت صرف یہ الفاظ یاد آرہے ہیں
qismat na thi hamaari
تب بھی آپ غالب کے اصل شعر تک بڑی آسانی سے پہنچ جائیں گے۔ان الفاظ کو آپ چاہے رومن میں لکھیں،دیوناگری میں لکھیں یا اردو میں ریختہ کا سرچ انجن تیزی سے وہ شعر آپ کی نظروں کے سامنے حاضر کردے گا۔
پوری غزل پڑھنے کے لیے آپ اس شعر پر کلک کرکے بھی غزل والے پیج تک پہنچ سکتے ہیں۔اس پیج کو بھی آپ بائیں جانب دیے گئے ہندی، انگلش اور اردو آپشنس کی مدد سے کسی بھی زبان میں آسانی سے پڑھ سکتے ہیں۔غزل پڑھنے کے دوران اگر کسی لفظ کا معنی آپ کو نہ پتہ ہو تو آپ لفظ پرکلک کریں، نیچے ایک باکس اوپن ہوجائے گا ،جس میں اردو لفظ کے معنی انگریزی زبان میں لکھے ہوئے آجائیں گے۔مثال کے طور پر اگر آپ وصال یارلفظ پرکلک کرتے ہیں تو اس باکس میںmeeting with friend, meeting with loverجیسے معنی آجائیں گے جس سے کہ آپ غزل پڑھتے وقت اس کا مطلب بھی آسانی سے سمجھ سکیں گے۔
غزل کے اوپر لال رنگ کے خانے میں بائیں جانب کچھ نشانات دیے گئے ہیں،جو کہ غزل کا آڈیو سننے، ویڈیودیکھنے، شاعر کی پروفائل جاننے، اشعار کی تشریح یا مطلب پڑھنے اور پرنٹ نکالنے کے لیے دیے گئے ہیں۔
آڈیو والے نشان پر کلک کرکے آپ شاعر کی غزل اس کی اپنی یا کسی اردو داں آرٹسٹ کی زبان میں اسے سن سکتے ہیں، اس سے آپ اردو الفاظ کے تلفظ یعنی pronunciationسے بھی واقف ہوسکیں گے اور اشعار کو پڑھنے کا سلیقہ بھی سیکھ سکیں گے۔
ویڈیو والے نشان پر کلک کرکے آپ اس غزل کے وہ تمام ویڈیوز دیکھ سکتے ہیں جو کہ یوٹیوب پر موجود ہیں۔
پروفائل یا خاکے والا نشان شاعر کے حالات زندگی جاننے کے لیے رکھا گیا ہے،جس سے آپ کسی شاعر کی خدمات اور حالات سے واقف ہوسکیں گے۔
ٹرانسلیشن یا ترجمے والے نشان کے ذریعے آپ ریختہ کے ذریعے اس کی انگریزی تشریح ملاحظہ فرماسکتے ہیں اور پرنٹ والے نشان سے اس غزل کا صفحہ آسانی سے پرنٹ کرسکتے ہیں۔
اسی کے ساتھ ساتھ اگر آپ کو یہ غزل پسند ہے تو آپ اسے اس پیج پر دائیں جانب دیے گئے آپشنس کی مدد سے فیس بک، ٹوئیٹر، گوگل پلس اور ای میل کے ذریعے کسی بھی دوست کے ساتھ شےئر کرسکتے ہیں۔
غزل پڑھتے وقت اگر آپ کو کسی غلطی کا شک یا یقین ہو تو آپ ہمیں دائیں جانب دیے گئے critiqueنامی آپشن پر اپنا نام اور ای میل آئی ڈی درج کرکے اس کے بارے میں بتاسکتے ہیں۔
اسی صفحے پرغزل کے نیچے یہ لائن موجود ہے
’غالب مرزا اسد اللہ کی مزید شاعری‘
اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ یہاں کلک کرکے غالب کی غزلوں والے صفحے پر پہنچ جائیں گے۔
جہاں غالب کی غزلوں کی فہرست ردیف وار موجود ہے۔اس میں سے آپ جو غزل چاہیں سلیکٹ کرکے آسانی سے پڑھ سکتے ہیں۔ساتھ ہی ساتھ آپ ای کتاب والے ٹیب پر کلک کرکے ریختہ پر موجود غالب کے دیوان کی مختلف کاپیوں کے ساتھ ساتھ ان پر لکھی گئی کتابیں اور رسائل بھی آسانی سے پڑھ سکتے ہیں۔اسی صفحے سے آپ غالب کی پروفائل اور ان کی یوٹیوب ویڈیوز تک بھی پہنچ سکتے ہیں۔
اب واپس آتے ہیں ریختہ کے ہوم پیج پر
ریختہ کے جو بنیادی ٹیبس ہیں ان میں آپ غزل نامی ٹیب پر کلک کرکے ریختہ پر موجود تمام غزلوں کی ردیف وار فہرست دیکھ سکتے ہیں۔اور ان میں سے اپنی پسندیدہ غزل کو چن کر پڑھ سکتے ہیں۔اسی صفحے پر آپ کو غزل کے شاعر کا نام اور اس کے آڈیو یا ویڈیو کے ریختہ پر موجود ہونے کی تفصیل بھی معلوم ہوسکتی ہے۔غزل کے ذیل میں دیے گئے آڈیو نامی ٹیب سے آپ وہ تمام آڈیو ایک جگہ دیکھ سکتے ہیں جو کہ ریختہ کی ویب سائٹ پر موجود ہیں اور ان میں سے اپنی پسندیدہ نظم یا غزل کو شاعر یا آرٹسٹ کی زبانی سن سکتے ہیں۔
فردیات یا coupletsوالے ٹیب کے ذریعے آپ موقع اور مناسبت کے لحاظ سے پڑھے جانے والے شعروں کو موضوع یعنی topicکے اعتبار سے ڈھونڈ سکتے ہیں اور کسی خاص موقع پر اسے پڑھ سکتے ہیں یادوستوں کے ساتھ شےئر کرسکتے ہیں۔
نظم والے ٹیب کے ذریعے آپ رومن،دیوناگری اور اردو رسم الخط میں ان تمام شاعروں کے نظموں کا انتخاب ریختہ پرپڑھ سکتے ہیں جو کہ اب تک اپلوڈ ہوچکے ہیں۔
ای۔کتاب والے سیکشن کے ذریعے آپ ریختہ کی لائبریری میں داخل ہوجائیں گے۔یہاں دائیں جانب کتابوں کی فہرست دی گئی ہے اور موجودہ صفحے پر حال ہی میں اپلوڈ یا ایڈٹ ہونے والی کتابوں کے ٹائٹل موجود ہیں۔ان کتابوں کو آپ موضوع کے اعتبار سے تلاش کرسکتے ہیں۔
ریختہ نے اردو میں لکھی جانے والی ادبی اور نیم ادبی کتابوں کو اس سکیشن میں شامل کیا ہے،جس کے ذریعے ادب اوراس کے سیاق (context)کو سمجھنے میں آسانی ہو۔ان کتابوں میں شعری مجموعے، دیوان، کلیات اور انتخابات تو شامل ہی ہیں،ساتھ ہی اردو میں لکھی گئی تنقیدی و تحقیقی کتابوں کو بھی پیش کیا گیا ہے۔ساتھ ہی ساتھ افسانے،ڈرامے اور ناول وغیرہ کو بھی اس میں نمایاں جگہ دی گئی ہے۔اردو میں ترجمہ ہونے والی کلاسیک انگریزی ،فرانسیسی، روسی ،ہندی کتابیں بھی شامل کی گئی ہیں۔ساتھ ہی ساتھ اس سیکشن میں ہندی اور انگریزی میں ایسی کتابیں بھی جمع کی گئی ہیں جن سے اردو شاعری اور ادب پر روشنی ڈالی جاسکے، جیسے کہ ہندی میں اکبر الہ آبادی کے فن پر لکھی گئی کتاب مہاکوی اکبر اور نسیم عباسی کا ہندی میں تشریح کیا ہوا دیوان غالب۔کتابوں کی فہرست (Index)اور پیج لسٹ بھی دی گئی ہے، فہرست میں سے کسی بھی عنوان پر کلک کرکے آپ کتاب کے اس صفحے تک آسانی سے پہنچ سکیں گے اور تلاش اور صفحے پلٹنے کے عمل سے بچ جائیں گے۔اگر آپ ہندی یا انگریزی کی کتابیں پڑھنا چاہتے ہیں تو اردو کو untickکرتے ہی ہندی کی کتابیں آپ کے سامنے آجائیں گی۔
ریختہ کے ویڈیو والے سیکشن میں مشہور ادیبوں اور شاعروں سے ریختہ کے اسٹوڈیو میں کی گئی گفتگو کے ساتھ ساتھ ان کے کلام کوانہی کے انداز و آواز کے ساتھ پیش کرنے کی کوشش کی گئی ہے۔
اس سیکشن میں ریختہ نے اردو کی نئی نسل کو بھی خاص طور پر نمایاں کرنے اور انہیں ایک پلیٹ فارم دینے کی کوشش کی ہے تاکہ وہ ٹیکنالوجی کے اس اہم وسیلے سے اپنے آواز لوگوں تک پہنچا سکیں۔اس سیکشن میں دائیں جانب شاعروں کی فہرست بھی دی گئی ہے،جس میں سے آپ کسی بھی شاعر کا نام کلک کرکے اس کی فہرست تک بہ آسانی پہنچ سکتے ہیں۔
ریختہ پر اب تک پانچ ہزار سے زائد مکمل غزلیں،پانچ سو سے زائد شاعر ،ساڑھے تین سو سے زائد کتابیں اور سو سے زیادہ یوٹیوب ویڈیوز موجود ہیں۔امید ہے کہ آپ کے ادبی ذوق پر یہ ویب سائٹ کھری اترے گی۔
ریختہ کو استعمال کرنے میں اگر آپ کو کسی قسم کی دشواری پیش آرہی ہو،یا آپ ہمیں اپنی کوئی رائے یا مشورہ دینا چاہتے ہیں تو اس پتے پر خط بھیج کر ہمیں آگاہ کرسکتے ہیں
Rekhta Foundation, B-37, Sector-1,
Noida, 201 301, Uttar Pardesh,
India
آپ ہمیں ای میل بھی کرسکتے ہیں،ہمارا ای میل ایڈریس ہے
contact@rekhta.org
شکریہ
www.rekhta.org

Advertisements

One thought on “How to Use Rekhta.org

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s